piątek, 7 września 2012

crap~

Brat przywiózł mi z wakacji czarne trampeczki converse, które chciałam. To mój ostatni nabytek. Poza tym na
zdjęciu poniżej moja koszula na rozpoczęcie roku, ale oczywiście nie tylko. Bardzo mi się podoba. Ją pierwszą
zauważyłam, po czym przeszłam całą silesię i i tak wróciłam do new looka po pierwszą koszulę, którą mierzyłam.
W sumie zazwyczaj tak mam. No, poza tym dwa ostatnie zdjęcia to jakieś outfity ze szkoły i takie tam. Plus
jedno zdjęcie moich czerwonych włosków, które aktualnie posiadam na głowie. Co do szkoły, to zaczyna mi się
podobać. Jeśli chodzi o nauczycieli to jest kilku świetnych i kilka kos. Mam taki niefart, że z przedmiotów, które
umiem najgorzej z gimnazjum mam najgorsze kosy. Także już widzę te piękne dwójeczki... Ludzie bardzo fajni.



taki tam redhead 



koszula - new look 

legginsy - monashe
koszula - c&a
kamea - restyle
torba - włochy
czarny top - h&m 

legginsy - h&m
koszula - h&m
naszyjnik - edibazzar
bransoletka - edibazzar
koszulka z zespołem blink 182

1 komentarz: