środa, 26 września 2012

26.09.2012

Ten tydzień leci zadziwiająco szybko. Powie mi ktoś jakim cudem już jest środa, praktycznie czwartek? Jutro dwie kartkóweczki i jakieśtam lekcje, po lekcjach dodatkowy angielski. Wrócę do domu i trzeba się uczyć na piątek. Ehh, w piątki historia. Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi. Ogólnie nie jest źle. Dostałam już kilka ocen. Tak, ten, no, ogólnie postanowiłam codziennie robić zdjęcia setów i dodawać je gdy będę mieć czas. Mam plany zakupić tyle ładnych rzeczy ale czekam na przypływ gotówki. Na szczęście niedługo nowy miesiąc i jakaś kasa wpadnie. Lepiej dodawać notki raz w tygodniu czy częściej?

spodnie - h&m
torba - h&m
naszyjnik - diy
sweterek - szafa mamy


spodenki - h&m
buty - h&m
bluzka - cappahl
naszyjnik - carry
skóra, torba - Italy
zakolanka - gatta


sukienka - h&m
sweterek - szafa mamy
naszyjnik - edibazzar

siemano ♥

3 komentarze:

  1. cebuuula <3 częściej.

    ps. coś tam nabazgrałam na blogu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. częsciej. A tak wgl to baardzo lubię twojego bloga i regularnie go czytam;3

    OdpowiedzUsuń