niedziela, 23 września 2012

23.09.2012r.

Cześć. Zastanawiam się czy lepiej pisać codziennie albo co drugi dzień jeśli znajdę czas czy robić tak jak robię czyli publikować
kilka zestawów w weekend. W sumie w tygodniu średnio mam czas ale jeśli go znajdę to może będę publikować posty
codziennie jak kiedyś. Ogólnie dziś miałam wenę i pisałam dalszą część swojego opowiadania. Na razie to wszystko ma trzy
strony. Wiem, że to trochę mało, ale będę pisać tylko gdy będę mieć wene bo chce żeby wyszło z tego coś pozytywnego a nie
jakieś badziewie. Dobra, przejdźmy do rzeczy. Kupiłam ostatnio maskę do włosów Henna Treatment WAX i stosowałam ją jak
narazie dwa razy. Włosy stały się bardziej miękkie ale czekam na lepsze efekty. Ludzie pisali, że po kilku stosowaniach ich włosy
przestały wypadać, stały się mniej zniszczone i bardziej wytrzymałe. Przekonam się, może opiszę tu swoją opinię. Poza maską
zakupiłam krem siarkowy firmy Barwa do cery trądzikowej. Nie jest źle, ale chodziło mi głównie o efekt matowienia skóry.
Krem stosuję również od kilku dni ale już widzę efekty. Najlepsze jest to, że nie muszę już używać praktycznie podkładu, bo
krem ten pięknie matowi skórę. Jak narazie polecam. Ludzie narzekali na zapach tego kremu, ale według mnie jest bardzo przyjemny.
Byłam ostatnio w agorze i odkryłam nowy, świetny sklep z butami. Nazywa się Centro. Można tam znaleźć lordsy z kryształkami.
Naprawdę ładne. Oprócz tego piękne  koturny, jaskrawe szpilki i wiele innych butów w bardzo niskich cenach. Myślę, że za
niedługo muszę się tam wybrać. Tylko nie wiem czy opłaca mi się teraz kupować buty na przyszły rok. Jak narazie muszę kupić
botki na jesień. Już sobie wybrałam, które chcę kupić. Muszę za jakiś czas wyciągnąć mamę na zakupy.
Ps. przepraszam, że zdjęcia w lustrze ale z czasem kiepsko i nie miałam czasu na żadne 'sesje'




sweter, spódniczka - h&m
naszyjnik - carry
skóra - italy
converse - gift


bluzka - new look
spodenki - sh + diy
sweter - reserved
naszyjnik - edibazzar
torba - new yorker
vans - allegro


jeansy, koszulka - pull & bear
pasek - h&m
bransoletka - house


sweter - new yorker
spodnie, buty - h&m
naszyjnik - edibazzar


spódniczka - camaieu
sweter - sh
koszula, buty - h&m
kamea - restyle
skóra - italy


spodnie, top - h&m
naszyjnik - reserved/carry


CZEŚC :*

2 komentarze:

  1. A gdzie kupiłaś ten krem firmy Barwa? W Internecie czy jakimś sklepie z kosmetykami? :)
    Najbardziej podoba mi się zestaw ze spodniami i bluzką z Pull & Bear :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 56 year-old Speech Pathologist Phil Shadfourth, hailing from Fort Saskatchewan enjoys watching movies like Euphoria (Eyforiya) and Couponing. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a F150. sprawdz moja strone

    OdpowiedzUsuń