niedziela, 16 września 2012

~some photos~

Witam, jakiś czas nie pisałam w sumie, bo teraz szkoła i nie za bardzo mam czas. Jednakowoż staram się znaleźć chwilę aby zrobić
zdjęcia zestawów. We wtorek byłam na zakupach i udało mi się upolować koronkową koszulkę, top z kośćmi, spodenki oraz
dwa eye-linery - brązowy i czarny. Czarny jest bardziej widoczny a brązowy jest idealny na codzień, bo jest delikatny i nie rzuca się
w oczy.  Tymczasem lecę się zbierać do Puzzla na wieczorek z Mortal Kombat i winkiem! + sory za głupawe miny na zdjęciach ;p

eye linery - rossmann             ;              top - h&m

koronkowa koszulka - h&m 

shorty - h&m

outfity :

spodenki - h&m
koszulka z MM - sh
naszyjnik - edibazzar


bluzka - orsay
spódniczka - camaieu
bransoletka - edibazzar
sweterek - new yorker
buty - h&m

top - h&m
bluzka - h&m
legginsy - h&m
trampki - gift
naszyjnik - reserved


spodnie, workery, koszulka, naszyjnik - h&m
skóra - Italy


sweter, spódniczka - h&m
rajstopy - cropp
obroża - edibazzar

koszulka - h&m
spodnie - carry
+ do tego buty vans



2 komentarze:

  1. też mam ten eyeliner czarny nawet spoko;) choć aż tak trwały to nie jest, ale jak za taką cenę. muszę kupić brązowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, nie jest zbyt trwaly ale za taka cene wiadomo. Ale zal mi 20zl na dobry eyeliner ;p /natt

      Usuń