niedziela, 30 września 2012

30.09.2012

Ostatnio pisałam, że to tydzień leci szybko... to ja już nie wiem jak ująć, to jak szybko leci weekend. Dopiero się zaczął a tu już jego koniec. Potrzebuję wolnego, tak z tydzień, ewentualnie dwa. Nie pogardziłabym jakąś chorobą aczkolwiek teraz nie mogę być chora, za dużo się dzieje. We wtorek zdjęcia w szkole, w czwartek pasowanie, oesu. Jak narazie nie mam zbyt dużej gotówki a chcę kupić tyle rzeczy. Smutne. Chciałabym sprzedać kilka rzeczy ze swojej szafy, których i tak już nie noszę. Do takich rzeczy należy sukienka z koronką bodajże z new yorkera, którą uwielbiałam ale niestety jest już na mnie za mała ;< albo szpilki, które również są na mnie ciasne. Jest jeszcze kilka rzeczy do sprzedania. Myślę o wystawieniu ich na allegro, ale samo wystawienie trwa bardzo długo i jest dosyć męczące, plus trzeba zrobić zdjęcia, zgrać, zmniejszyć. Może dodam kilka zdjęć tutaj i ktoś chętny się zgłosi. Mam nadzieję, bo rzeczy te wiszą bezczynnie w mojej szafie a zazwyczaj był to nieprzemyślany zakup lub udany ale szybko wyrosłam. Tak to bywa. Na jesień chcę trochę zmienić swoją garderobę. Ktoś pomoże? ♥


koszulka - new yorker
naszyjnik - carry
spodnie - h&m
torba - restyle




top - new yorker
spodnie, buty - h&m
naszyjnik - edibazzar
sweter - camaieu
torba - Italy



top - h&m
żakiet - house
rurki - bershka
bransoletka - edibazzar
trampki converse - prezent


DO SPRZEDANIA :

sukienka New Yorker, rozmiar 34 [na 36 też pasuje]


karmelowe spodnie fishbone, rozmiar S [bd pasować na M], ubrane może raz


szpilki CCC, rozmiar 40, ale według mnie bardziej 39


mam jeszcze kilka rzeczy do sprzedania ale to może w następnym poście. jeśli ktoś zainteresowany, proszę pisać.

2 komentarze: