czwartek, 11 października 2012

11.10.2012

Siemano. notkę miałam napisać już kilka dni temu ale z braku czasu piszę ją dopiero teraz. jutro nie idę sobie
do szkoły więc mój weekend będzie trwał 4 dni. Poniedziałek mamy wolny. Także jest okej. Generalnie to
kupiłam botki w croppie, które są bardzo wygodne i bardzo mi się podobają. Oprócz tego ostatnio udało mi
się upolować spodnie w pionowe paski w h&m. Podobne chciałam już jakiś czas temu zamówić na stronie
glovestar.pl ale tam są one o wiele droższe. Cieszę się z zakupu. Polecacie jakiś film na chłodny wieczór?


spodnie - h&m
koszula - japan style
botki - cropp
żakiet - h&m

 spódniczka - h&m
koszulka z MM - sh
skóra - Italy
naszyjnik - Italy
trampki - gift


 koszula, żakiet - h&m
spódniczka - camaieu
naszyjnik - carry
botki - cropp


 spodnie - h&m
koszula - new look
skóra - Italy
naszyjnik - edibazzar
botki - cropp

 spodnie - h&m
bluzka - carry
biżuteria - h&m
buty - new look



legginsy - h&m
naszyjnik - edibazzar
torba - restyle 

 spodnie - h&m
koszulka - h&m
kurtka - Italy
trampki - gift





pazurki:

1 komentarz: