środa, 9 marca 2011

9 marca 2011r.

co nowego? dostałam 4 z gegry ;o napisałam najlepiej z klasy próbny test
z matmy, 25/40, haha, poziom naszej klasy <3, automat zjadł mi 2,50 -.-
nie umarłam ;o, test z angola podstawowy był jak dla mnie banalny, ale
zaawansowany sprawił mi trochę trudności, ale ok, spr z matmy przełożony,
spr z historii który miałam pisać pan przełożył, pięknie <3, jutro będzie
ciężki dzień. Polski - pani pyta z lektury, Fizyka - pani pyta wszystkich, bo
powtórzenie, Angielski - sprawdzian, po lekcjach dodatkowy angielski -
pani pyta i trzeba zrobić zadania. PIĘKNIE. potem piątek spr z fizyki i
SOBOTA, mmmmmm <3 wekeend to coś pięknego, o tak, a zwłaszcza
ten, Anja u mnie śpi, będzie 'mrał', znów będziemy leżeć pod stołem, tak.

kilka newsów z gazety 'hot':

 


1 komentarz: