wtorek, 15 marca 2011

15 marca 2011r.

Wczoraj mały shoping, kupiłam buty, bluzkę, koszulkę i koszulę. Ogólnie jestem
zadowolona. Zdjęcia wszystkiego osobno dodam, ale zobaczycie też na outicie z
dzisiaj część. Uwielbiam mój nowy t-shirt. obiecałam napisać jak tam moje nowe 
kosmetyki, a więc, podkład jest genialny, łatwo się rozprowadza, lakiery są dobre 
aczkolwiek zielony bardzo się leje, odżywka z garniera ładnie pachnie i obciąża włosy, 
że się nie wywijają, ale ma dziwną konsystencję, odżywka w spray'u jest bardzo dobra,
dodaje włosom blasku i przy okazji bardzo ładnie pachnie. CZEŚĆ! <321

 

     
   

 

 

nowe : 
koszula - h&m
t-shirt z buźką - h&m
kremowa bluzka - orsay
buty (tenisówki) - h&m

outfit:
koszula - h&m [powyżej]
buty - h&m [powyżej]
chusta - h&m

2 komentarze:

  1. boże! jaki ładny t-shirt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko chodziłaś i 'mam wziąć ten top czy nie?' mwahahah, ale i tak ty wiesz, próbę od 21 do 24 poproszę :>

    OdpowiedzUsuń