sobota, 5 marca 2011

4 marca 2011r.

Dzisiaj uro Staszki, zajebiście było pomimo niektórych incydentów ;p
jutro hm, w sumie już dzisiaj bo jest 0:50 muszę się pouczyć bo w
poniedziałek piszę dwa sprawdziany i kartkówkę, nie ogarnę, pięna
kapa będzie, mrał. outfity i idę spać, nie mam siły ani chęci!

szkoła :




impreza :


biały top - new yorker
fioletowe rurki - new yorker
 torba - allegro
sweterek - szafa mamy
chustka - new yorker

sweterek w paski - h&m
spódniczka - new yorker
kwiatek - h&m

5 komentarzy:

  1. nie masz siły i chęci? a co ja mam powiedzieć...? xD / bladaaaaaaaa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny pierścionek skąd? ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, no tak, ale sama sobie to zrobiłaś a ja Cię ratowałam :D
    pierścionek ze sklepiku w Grecji ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. eee tam, to tylko drobny szczegół. xD ważne, że żyje ^^ / bladaaa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. taaaaak, drobny szczegół :D ale jak pamiętasz, że jej tata do Ciebie mówił blada to jest dobrze! ;p

    OdpowiedzUsuń