środa, 2 marca 2011

2 marca 2011r.

cześć! przeżyłam dzisiejszy dzień, jest dobrze. ominęło mnie pytanie, bo
jednak zawody robią swoje, polski przetrwałam, okej. jutro będzie rzeź,
tak, stanowczo. kartkówka z niemieckiego, pani z fizyki pyta oraz pani z
anielskiego pyta, a! jeszcze omawiamy Pana Tadeusza, którego mało kto
przeczytał. suuuuper. po lekcjach mam angielski dodatkowy, grr, muszę
go jeszcze zaraz zrobić. za chwilę muszę się brać za lekcje i za angol, no
i zacząć oglądać film. to i tak nie jest jeszcze najgorsze! poniedziałku nie
przeżyję, nie ma bata! w poniedziałek mam do napisania sprawdzian z
chemii i historii i kartkówkę z gegry. Historia - ponad 80 stron do nauki,
chemia - nauczyć się robić te zadania i cała teoria, też około tyle stron,
kartkówka z geografii z trzech lekcji, cudownie. jak ja dam radę? nie
wiem! -.- jeszcze w piątek dwa sprawdziany! eh. no ale w piątek potem
impreza u Staszki, to jest dobre! okej! będzie chillout chociaż raz, a potem
do nauki, wrrr. muszę to jakoś w miarę napisać  chociaż, tak chociaż 3 czy
4, proszę, proszę :< ojej, dobra, dam radę, 'never mind'. jutro uro Agi! <3






czarno - biały top - h&m
sweterek - h&m
 spodnie - new yorker
 bransoletka - new yorker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz