poniedziałek, 26 grudnia 2011

wigilijne


sukienka - h&m
korale - od mamy
szpilki - new look
rajstopy - gatta
pierścionek - reserved
[nie widać go tu, ale ten co w poprzednim poście]

Jak mijają święta? ja nadal ich nie czuję. nic, zero. nawet śniegu nie ma ;c dupiato. wigilia u cioci, dziś u
nas, jutro do innej cioci bo ma urodziny. rano do kościoła. eh. nigdy sie nie wysypiam a dziś zwłaszcza.
wczoraj pastereczka, poszłam spać tak o 3 wstałam o 11. osiem godzin snu, hohoho, noł łej. jutro wstaje
o 9. uh. wtorek szykują się zakupy, jeaaa. środa może sh, ale nie wiem, bo O. ma angol. w czwartek ja
mam za to. boże, nawet po świętach musimy mieć -.- więc nie wiem kiedy, ale muszę i bardzo chcę jechać. 

6 komentarzy:

  1. ODSLONILAS GNIAZDKO!!!!!!!!!!!!! kopac <323232326168463333

    OdpowiedzUsuń
  2. czy tam włącznik do światła... ale ładnie wyglądasz, długie chude nogi ;x - kopr

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! I też chcę takie ładne nóźie :c

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest sliczna <3 jezeli moge wiedziec, to ile ciebie kosztowala ??
    zapraszam do mnie http://emilys-beauty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czego używasz do pielęgnacji włosów? są takie śliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo! używam szamponu dove do włosów zniszczonych, odżywki nivea również do zniszczonych i zawsze po wysuszeniu włosów wsmarowuję w nie jedwab z biosilku ;d

    OdpowiedzUsuń