wtorek, 20 grudnia 2011

hey

cześć, chciałam Wam pokazać co wczoraj kupiłam, nic wielkiego. tylko koszulka i rajtuzy.
koszulka zwyczajna, biało czarna i o to chodziło, taką chciałam. a rajtuzy w kwiatki na które
od dłuższego czasu polowałam. mam już w głowie kolejne rzeczy które muszę kupić, ale to
zobaczycie dopiero jak kupię. nie mam pieniędzy narazie. za chwilke święta. może coś dostane?
obie rzeczy z reserved. ostatnio zauważyłam, że w h&m są coraz większe szmaty za coraz
wyższe ceny. nie lubię tego. ghrr. w reserved są lepsze jakościowo rzeczy a ceny takie same lub
tańsze. nie tylko tu, w bershce, new looku i new yorkerze też są dobre ciuchy. więc nie rzucam
się już tak na h&m. ostatnio były wyprzedarze na pół sklepu. weszłam, wyszłam. NIC ciekawego.

można by mi policzyć piksele na twarzy, najs jakość ;o

+ skarpetki reserved, tenisówki f&f

2 komentarze:

  1. tobie to we wzsystkim ladnie... kopracka

    OdpowiedzUsuń
  2. jaasne, chciałabym żeby tak było ;p oj KopRacka KopRacka <3

    OdpowiedzUsuń