piątek, 23 grudnia 2011

before christmas

Dziś mam ochotę na długą notke. Nigdy nie wiem, na którym blogu opublikować zdjęcia, dodam je tu.
Ostatnio porobiłam sobie trochę zdjęć z nudów, taa, fajne zajęcie... przy okazji widać jak byłam ubrana.





Kupiłam sobie ostatnio pierścionek w Reserved, podoba mi się bardzo.




już jutro wigilia, potem boże narodzenie i drugi dzień świąt. cieszycie się? ja sama nie wiem. napewno plusem
jest to, że będzie masa dobrego jedzenia, ciasta i tak dalej. jamiii. prezenty, hm, mam nadzieję, że Mikołaj o
mnie pamięta ;< po świętach pewnie będzie + 5kg. hahahah, jak co roku. święta są tylko raz w roku więc
możemy się opychać! później trochę wolnego. w którymś z wolnych dni jedziemy z dziewczynami do second
handu, może wyczaimy coś ładnego, oryginalnego i niezbyt drogiego [co jest w sumie pewne w sh] ;p to jest
coś zupełnie innego niż zwykły sklep. możesz tam znaleźć wszystko tylko trzeba dobrze szukać i nie kupować
pierwszej napotkanej rzeczy. ja mam z sh : spodenki [które sama przerobiłam ze spodni], kamizelke, koszule
oraz mój ulubiony ostatnimi czasy sweter, ale jego kupiłam bardzo dawno temu i leżał w szafie. dopiero jakiś
czas temu znalazłam go w szafie. cieszę sie w sumie, może znajdę coś nietypowego. napewno się tym Wam
pochwalę. no chyba, że nie znajdę nic godnego uwagi... trzeba być dobrej myśli! z O. i P. zawsze damy radę!


kupiłam jeszcze czerwoną szminkę w rossmanie, ale kolor wyszedł nieco inny niż w rzeczywistości


no a teraz może w końcu czas na outfit? no tak, przydałoby się.




sweter - sh
koszulka - koodza + diy
spódniczka - h&m
rajstopy - reserved
skarpetki - reserved
buty - f&f

WESOŁYCH ŚWIĄT!

PS. Pewnie się jeszcze odezwę w czasie świąt, ale ciiiiiiiiiiii.

PS.2  POZDRAWIAM PUZZLA! <3 

3 komentarze:

  1. Ale śliczny kołnierzyk! Twoje okulary też mi się bardzo podobają.
    Wesołego ostatniego dnia świąt ;)

    OdpowiedzUsuń