piątek, 10 sierpnia 2012

we are watching you

Cześć, jak mijają wakacje? bo moje szybko i ostatnimi czasy dosyć nudnawo. Gdy chce gdzieś wyjść
Puz i Ania grają w wowa, Olka nie może albo inne takie. A gdy już mogą, pogoda psuje nasze plany.
Tak być nie może. Mamy zamiar wybrać się kiedyś z dziewczynami na paintball, muszę się spotkać z
Cienką ♥, jechać z Anią do m1, jeszcze raz na lumpy, musimy nakręcić nasze filmiki i chciałam iść na
siatke na pierwszy zalew. Już raz byłam w lumpie ostatnio, przed moim wyjazdem też byłam. Oto co
zdobyłam : koszulkę Mańka za 9zł :o , koszule w kwiaty i motyle, biały koronkowy sweterek i brązowe
spodnie, które przerobiłam na spodenki. Ponadto kupiłam wzorzaste spodnie w h&m i top w new
yorkerze. We włoszech kupiłam sobie naturalną skórę, to znaczy rodzice mi kupili na imieniny oraz
torbę w czaszki. Miałam kupić nieco inną, ale później już jej nie było i stwierdziłam, że ta jest duża i
przyda mi się do szkoły. Na końcu outfit z ostatniego wyjścia. Siemaneczko.

 koszulka - sh

 koszula - sh

 sweterek - sh

 spodenki - sh + diy

 spodnie - h&m

 skórzana kurtka - Italy

 koszulka - new yorker

 torba - Italy

 koszulka - sh
spódniczka - camaieu
creepersy - deezee

zaklinacz snów  ♥

2 komentarze:

  1. tyryryry też ostatnio mam ała na punkcie zaklinaczy snów :D a poza tym :D mam spódniczkę taką jak ty masz spodnie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. cute floral top!

    http://www.tseparfait.com/

    OdpowiedzUsuń