sobota, 4 sierpnia 2012

hey, cruel world

zapraszam na drugiego bloga, nowa notka, dłuuuuga. o koncercie i ogólnie pobycie w Warszawie. KLIK
narazie mam zdjęcia rzeczy z bazarku, można znaleźć nawet fajne rzeczy tam, się zdziwiłam. ogólnie kupiłam
sandały które na stronie czasnabuty.pl kosztują 60zł + przesyłka a ja kupiłam je za 40zł. już wiem skąd
mają tam buty. poza butami kupiłam długą miętową spódnicę z brązowym paskiem [nie przeszkadza mi on,
ale można oddać ją do krawcowej żeby zmieniła go w gumkę], koszulkę pomarańczową, dwie koszulki
wyglądające jak farbowane [jedna niebieska, druga pomarańczowa], sweterek stylizowany na militarny.


 

  



poza tym ostatnio byłam w m1 i kupiłam pare rzeczy przed wyjazdem. za dużo nie widać na tych zdjęciach
ale ponieważ za godzinę wyjeżdżam na wakacje, nie mam czasu robić nowych zdjęć. mniej więcej :

top żółty i czarny - new yorker, rajstopy i kolczyki- cropp, farba - rossmann




tak wyglądałam na imprezie w nowych rajstopkach, sukience z h&m i creepersach z deezee:


a ogólnie to :


  
strój - new yorker
spódniczka - camaieu
plecaczek - new yorker
naszyjnik - prezent
buty plażowe - Czarnogóra

  
niebieską bluzkę zestawiłam z ćwiekowanym paskiem z diverse i naszyjnikiem z reserved


na grilla wybrałam luźne zestawienie topu z h&m, spodenek z h&m, szelek z croppa i vansów


PS. to zaległa notka, której nie zdążyłam dodać przed wyjazdem na wakacje. już wróciłam.

1 komentarz: