środa, 15 lutego 2012

don't go!

outfit + rzeczy, które dostałam. babcia kupiła mi perfumy jeżynowe f&m, które bardzo chciałam i żel pod
prysznic magnoliowy z avonu. wczoraj kupiłam jeszcze podkład firmy rimmel. jestem bardzo zadowolona.
dobrze kryje, kolor jest idealny. była na niego promocja w rossmannie. jak najbardziej polecam. już prawie
koniec tygodnia. dwa dni i znów weekend <3 pięknie. niedługo Ola wraca. sobota albo zakupy albo deska.
zobaczy się jeszcze. wczoraj byłam w m1 i szukałam koszuli i butów po szkole. niestety, nie było nic godnego
uwagi. zawsze tak mam, że jak już chce coś kupić to tego nie ma. //  przeszło 10 000 wejść <3



koszula - h&m
żakiet - h&m
naszyjnik - reserved
buty - h&m
spodnie - od Pati 



perfumy pachną genialnie, zakochałam się w nich. mmm.

4 komentarze:

  1. mm..magnolia.:) Bardzo fajny look;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a co to za perfumy i ile kosztowały ?

    OdpowiedzUsuń
  3. perfumy jeżynowe f&m. można je zamówić z katalogu od mojej kuzynki. jeśli ktoś chętny - pisać na priv. ile kosztowały nie wiem, bo jak jest napisane wyżej dostałam je.

    OdpowiedzUsuń