czwartek, 19 stycznia 2012

no worries, okay

nie lubię kłamać, więc nie mówię nic.

spodnie - h&m
sweter - sh
koszula - szafa mamy
buty - sequin
torba - restyle
głupie miny - bezcenne

buty nadal nie doszły, już tydzień, eh. no ale na aukcji jest napisane 'do dwóch tygodni' więc musze jeszcze
troche wytrzymać. ogólnie to jestem chora, wszystko mnie boli i jest mi źle. nie wiem czy moja mama to
zrozumie czy każe mi iść do szkoły. no żyycie. jestem już zmęczona psychicznie i fizycznie, chce ferie. już.

4 komentarze:

  1. masz dwa tyg zeby wyzdrowiec!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look.!!:) Przejrzałam twojego bloga (wszystkie notki) i muszę Ci powiedzieć że jesteś genialna bardzo podoba mi się Twój styl:)) Jesteś świetna obserwuję tutaj i na lookbook'u bo tam cię znalazłam.;))Czekam na kolejny set;))Bardzo mnie zainspirowałaś

    OdpowiedzUsuń