poniedziałek, 9 stycznia 2012

dziś wośp. niewyspana po urodzinach brata. wstałam, jest dobrze! potem, tak przed trzecią do
Wojkowic, tyyyle ludzi spotkałam ;o występy, koncerty. potem szybko do m1, kupiłam szalik,
czapke i rękawiczki. tam też trochę ludzi spotkałam. dodaję zdjęcia z przed kilku dni, bo oczywiście
nie miałam czasu, potem przez dwa dni neta no i jakoś tak wyszło. rzeczy kupiłam już jakiś tydzień
temu. tak. statyw jest, jest okej. teraz zbieram na buty i sweter. jakoś pójdzie. jak będę mieć to pokażę.
a co do rzeczy, które kupiłam to tak : szukałam prostej torby, która pasowałaby do wszystkiego a do
tego byłaby pakowna, dlatego ta. spódniczki takiej szukałam od dłuuższego czasu, dopiero teraz przez
przypadek zauważyłam ją w camaieu. jestem zadowolona w stu procentach. dobranoc. jestem głodna.


 torba - new yorker
+ futrzak - Zakopane

 spódniczka - camaieu

 oo, moja koszulka, którą sama przerobiłam.

spódniczka - camaieu
torba - new yorker
rajstopy - gatta
koszulka - lidl?
pierścionek - reserved
szalik - szafa mamy 

3 komentarze: