poniedziałek, 27 lutego 2012

co nowego

dzić chcę Wam pokazać kilka rzeczy, które udało mi się nabyć w ostatnim czasie. rzadko dodaję posty, więc nie pamiętam co widzieliście a czego nie, pokażę zdobycze, z których cieszę się najbardziej. muszę
dodać jakiś outfit i dodam go, ale wybaczcie, naprawdę narazie nie mam czasu, ten tydzień jest najgorszym
od jakiegoś czasu. skończyłam się uczyć dopiero przed 22, wykąpałam się i dalej kilka rzeczy powtórzyłam.
przed 23 dopiero weszłam na komputer. dobra, nieważne. na pierwszym zdjęciu jest bransoletka, którą
dostałam od Agnieszki, chodzi o białą z serduszkami i kolczyki w kwiatuszki [w komplecie z 2 innymi
parami]. jest ona z housa. bardzo mi się podoba. Kolejny jest tank top z pull&bear. szukałam motywu
kosmosu, ale nie znalazłam nigdzie. spodobały mi się rysunki na tym topie i napis. obok znajduje się sweter
firmy KappAhl kupiony z przeceny. wszędzie takiego szukałam i nareszcie go mam. kolejną rzeczą jest
czarny sweter z h&m, również z wyprzedaży. pasuje do wszystkiego. bardzo cieszę się z zakupu welurowej
koszulki z KappAhl'a. uwielbiam ją i szukałam takiej. dekolt i z przodu i z tyłu mnie urzekł.dlatego kupiłam
również w kolorze turkusowym [na zdjęciach wychodzi zupełnie inny kolor niż w rzeczywistości]. również
z przeceny. przed feriami kupiłam również bluzę z housa, chciałam taką. jest wygodna i pasuje do wielu
rzeczy. można ubrać do niej spodnie i trampki i wygląda się dobrze. kupiłam również cudowną koszulę w
c&a, której rękawów nie widać na zdjęciu. przypominają nietoperza. lubie ją. na końcu zdjęcie wieszaka.

bransoletka - house 

 tank top - pull & bear                                 sweter - KappAhl


 sweter - h&m                                               koszulka - KappAhl

 bluza - house                                                          koszula - C&A

koszulka - KappAhl 


DOBRANOC :*

2 komentarze:

  1. No to teraz wiem gdzie mogę kupić tą świetną czarną koszule. Wszędzie takiej szukam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie rzeczy miodzio <3 :zazdrość:

    OdpowiedzUsuń