niedziela, 2 października 2011

zaległości

zakupy wczoraj i dziś. kupiłam kilka rzeczy. średnio mam jak dodać zdjęcia, gdyż zgubiłam
swój kabelek od aparatu a Pati kabelek muszę dziś jej oddać. wiem, że można włożyć
jeszcze kartę do laptopa, niestety u mnie nie można bo zepsułam wejście na kartę. ahh,
tak, cała ja...

edit : a więc tak, jeszcze mam kabelek, zrobiłam kilka zdjęć no i zgrałam zaległe a więc
dodaję to co miałam dodać wcześniej :d

 koszula - bershka
buty - new yorker
spódniczka - h&m
rajstopy - house
kokarda/chustka - mojej mamy
torba - h&m 



kapelusz - F&F
buty - sequin/allegro
tunika - h&m




moje buty jesienne, pokochałam je! są wygodne, idealne na każdą temperaturę, H&M



nowa pechowa torba, ALLEGRO, ma niewiele ponad tydzień i już się rozwaliła... nie polecam.





spodnie - bershka
buty - h&m
sweter - atmosphere, sh
koszula - new yorker
torba - allegro
bransoletka - new yorker
koraliki - zawoja 


moja nowa czapka, uwielbiam ją! reserved.


czarne rurki, h&m



kamizelka jeansowa firmy atmosphere, lepiej wygląda na żywo, sh. 


te spodnie są długie, ale kupiłam je tylko po to żeby je przerobić na spodenki, sh.

 

koszula, jest czarna, na zdjęciach wygląda dziwnie, z prześwitującym wzorem, sh.


czarny pasek, mały sklepik w Bytomiu. 

1 komentarz: