sobota, 19 lutego 2011

18 i 19 lutego 2011r.

5 dni i moje urodziny, o taak, hot 15, jeej, jesteś młodszy! ;d
kurcze, koniec wymiany, dziwnie jakoś, było super, podobało
mi się! najbardziej będę tęsknić za Anniek, zawsze uśmiechnięta
i pozytywna! ojooj. mamy tyle zdjęć, jest dobrze, mam nadzieję,
że w przyszłym roku się spotkamy! że polecimy do Holandii i
się wszyscy zobaczymy, byłoby cudownie ;d okej, nie mam
outfitów, mam zdjęcia z wymiany. wiem, wczoraj nie dodałam
notki, ale źle się czułam i nie dałam rady, bywa no. czeeść! :*

dzień 1
  

dzień 2 (silesia)

haha, kocham to zdjęcie ;d


(u Matiego) 

dzień 3



dzień 4

ma ktoś zdjęcia?

dzień 5

piosenka 

 ja - facet w wersji męska dziwka, Aga - wampirrrr


dyskoteka - rozwalone rajtuzki i MOJE LEGGINSY!
wy miałyście zwykłe rajtuzy a takich legginsów już nie
znajdę bo była ostatnia para i zaje kolor :<

dzień 6


Dirk, ja, Karlos. [super miny :D] 
 


reszta jutro <3 

1 komentarz: