czwartek, 14 marca 2013

14.03.2013r.

Tak więc jak obiecałam, dzisiaj zdjęcia setów, które udało mi się zrobić przez ten czas. Wiem, że niektóre zdjęcia nie są jakiejś świetnej jakości bo robione są w lustrze ale nie miałam czasu na ustawianie statywu i światło było beznadziejne. Większość zdjęć jest jeszcze gdy miałam czerwone włosy czy raczej 'coś w stylu czerwonego' bo był wypłowiałe. Teraz mam ciemny brąz. W ogóle zorientowałam się, że do wczorajszego posta zapomniałam dodać zdjęcia tuniki w kwiatki, ale totalnie nie wiem gdzie ona jest.


1.Zestaw jeszcze zimowy w koszulce z secondhandu, żakiecie i legginsach z h&m, butami z humanica, z torbą z new yorkera, naszyjnikiem, który dodaje zestawowi lekką nutę vintage i ładnie współgra z koszulką.







2. Drugi set zawiera spodnie w paski z h&m, sweter z new yorkera, kapelusz z h&m, botki z croppa, naszyjnik/opaska z iloko. Na zdjęcie załapał się przy okazji mój psiur - Fred.





3. Trzeci zestaw ubrałam na impreze. Jest to top, koszulka i buty z h&m, spódniczka z new yorkera, torba z restyle i znów opaska/naszyjnik z iloko. Buty chociaż tak wysokie są bardzo wygodne bo mają dużą platformę. Udało mi się je złapać na promocji i uwielbiam jeee.





4. Czwarty set to set do szkoły. Wygodne botki z croppa, wzorzaste spodnie z h&m, sweter, torba i koszula również z h&m, naszyjnik z iloko.



5. Piąty set bardziej w stylu rockowym. Spodnie w paski, workery z h&m, koszulka z małymi czaszkami z new looka, znów naszyjnik w stylu vintage i pierścionek krzyż z glovestara.




6. Ostatni outfit robiony niedawno, gdy było ciepło. Mam na sobie koszulke z new yorkera, spodenki i sweter z sh, vansy z allegro, naszyjnik diy, plecak atmosphere z allegro.




Zastanawiałam się jak bym wyglądała w krótkich włosach :

6 komentarzy:

  1. na 3 torba z restyle a nie z glovestara :D
    hahahah, właśnie ostatnio zastanawiałam się, czy nie obciąć sobie włosów, coś do tej długości jak Ty na tym ostatnim zdj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, z restyle, już zmieniłam :D
      ja się tak ciągle waham czy obciąć czy nie, ale chyba jednak będę zapuszczać, bo jak obetnę to będę żałować ;p

      Usuń
    2. to samo stwierdziłam, chociaż jak wczoraj zafarbowałam to jakbym pół włosów straciła ._.

      Usuń
    3. co? na jaki? ;o /natt

      Usuń
  2. Hi Dear,

    You have a wonderful style and I would like to
    invite you to join www.STARPIQ.com

    It is a New Fashion Community where you can share your looks and get stars from bloggers, editors and fashion stylist/designers.

    Hope to see you soon on STARPIQ

    Have a great weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pasuje Ci ten kolor włosów, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń