wtorek, 6 listopada 2012

5.11.2012r.

Witajcie. Kolejny miesiąc. Już listopad. Robi się coraz zimniej. Potrzebuję jakiś gruby sweter. Ostatnio oglądałam bardzo ładny w reserved, kolor burgundowy, cieplutki, ale o bardzo dziwnym kroju. Po prostu nie leżał więc go nie wzięłam. Czekam właśnie na paczuszki moje z allegro. Myślę, że się pochwalę gdy przesyłki przyjdą. Dzisiaj szybka notka, wszystko szybko, bo jutro rano pobudka a już późna pora. Dobrze, zastanawiałam się czy dodać dwa czy trzy zestawy i postanowiłam dodać dwa a trzeci może dodam jutro, bo najbardziej mi się podoba. Przepraszam za jakość zdjęć, to z braku czasu. + obcięłam włosy, na zdjęciach może nie być widać.

 sweter - kappahl; naszyjnik - edibazzar; sukienka - nie pamiętam


 
spodnie, naszyjnik, koszulka - h&m; narzutka - carry; torba - h&m; futrzak - zakopane


dobranoc ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz