wtorek, 6 listopada 2012

06.11.2012

Dobrze, miałam dodać zdjęcia moich zamówionych rzeczy aczkolwiek jeszcze do mnie nie dotarły. Jednej paczuszki spodziewam się jutro a drugiej nie wiem dokładnie. Dodaję więc set z piątku, dziś aparat mi wysiadł więc nie mogłam zrobić. A żałuję. Ogólnie mam swoją małą listę 'must have', zobaczymy czy uda mi się kupić to co chcę. W piątek prawdopodobnie idę obczaić lumpeks na Bytomiu. Obym znalazła jakieś łupy. Cześć.



spódniczka - new yorker; koszulka - kodza + diy; creepery - deezee; naszyjnik - edibazzar

dobranoc ;*

3 komentarze:

  1. fajna pupcia nie jest zła ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. noo :D wgl musi sie ogolić, bo do munduru niby tak nie może :D czasami jest chamski, a czasami jak ma komus dogadać to z grubej rury i całą prawdę, spoko gość :D | taaa, pokaze, niech będzie, ale jak znajde kabel od aparatu :D

    OdpowiedzUsuń