piątek, 16 marca 2012

some colours

stwierdziłam, że w mojej szafie za dużo czarnego a za mało kolorów. nadchodzi wiosna - czas
kiedy wszystko kwitnie, my również zacznijmy. byłam ostatnio w silesi. nie było zbyt wielu
ciekawych rzeczy. stwierdzam, że w sklepach są coraz gorsze rzeczy a coraz droższe... sklepy
schodzą na psy. kupiłam rajstopy, koszulke w kappahlu, zakolanka w gacie i spódniczke na f&f.
cieszę się, bo prawdopodobnie we wtorek jedziemy do sh do Będzina lub Bytomia lub po prostu
i tu i tu. mamy rekolekcje więc dużo jest czasu wolnego. ♥ nareszcie. jutro goście znów, niedziela
może kino z dziewczynami. zobaczy się jeszcze. w każdym razie nie mogę siedzieć w domu bo
żal mi pogody. w niedzielę ma być jeszcze cieplej! mmm. jak pogoda lepsza to aż chce się żyć!

 


w koszulce byłam dziś w szkole, troche słabo ją widać gdyż z braku czasu zrobiłam zdjęcia w lustrze. sory.






+ pierwsza próba kosmosu


dobranoc misie ♥

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten outfit z tą koszulką.;)) Muszę się w taka zaopatrzyć.;))

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie jest kosmos. Kosmos tylko od Kasi :)) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam, to jest kosmos prawdziwy :
    http://www.img.loveit.pl/obrazki/20120207/fotomin/d18a643d964009c12216e0c.jpeg
    <3

    OdpowiedzUsuń