wtorek, 13 marca 2012

które?

co sądzicie o butach typu lordsy? mam dylemat czy kupić lordsy czy coś innego. Znazlazłam jeszcze
jedne inne buty, które mi się podobają, ale są ponad dwa razy droższe. nie wiem. które najbardziej się
Wam podobają? a może żadne? bo juz sama nie wiem. najchętniej kupiłabym wszystkie, ale niestety
nie mam tyle kasy. pojechałabym do second handu ale nie mam jak bo szkoła. a w weekendy kiepsko.








z jednej strony czarne pasują do wszystkiego, ale zbliża się lato. w tym sezonie mają być modne pastele
i do nich bardziej by pasowały w kolorze nude. sama nie wiem. cieszę się, że nareszcie pastele królują.
podkreślają urodę, są delikatne. wiele pastelowych ubrań i butów można znaleźć na allegro, ale ja jednak
wolę przymierzyć ubrania a tymbardziej buty. muszę wybrać się do sh i może do silesi w poszukiwaniach.

3 komentarze:

  1. lordsy 1 i 2 chyba najładniejsze.Ja też muszę się wybrać na jakieś małe zakupy bo u mnie w szafie czarno-biało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to samo! stwierdziłam, że za dużo mam w szafie czarnych rzeczy a za mało kolorowych. zawsze mówię sobie, że czarny pasuje do wszystkiego i zamiast koloru wybieram czerń. koniec tego :D

      Usuń
    2. hahhaha, ja mówiłam: czarny to zło!
      skończyłam z tym i chociaż tyle razy mnie kusi, żeby kupić coś czarnego to "nie" :)))

      1 najlepsze, ale nie podobają mi się chyba tak jakoś super

      Usuń