niedziela, 6 listopada 2011

Sunday

Dziś dodam zdjęcia rzeczy, które kupiłam w najbliższym czasie a mogliście ich nie widzieć.
Takie tam swetry, koszulka i tego typu rzeczy. // Kurcze, mam katar, boli mnie gardło i jakoś
tak mi źle. Kicham co chwilę. ehh. Muszę się jeszcze dziś uczyć. Nie chce mi się. Nic mi się nie
chce. Mam dziś zero pałera. Chodzę cały dzień nieogarnięta, rozczochrana. bywa i tak. Oprócz
rzeczy ze zdjęć kupiłam jeszcze buty, które są w notce wcześniej. Zakochałam się w sklepie
New Look. Są w nim cudowne buty, sukienki i torebki. Naprawdę genialne!




 sweter - New Yorker


sweter - camaieu
szalik - viva


 koszulka z pandą - house


koszula - h&m


 sweter - mohito


płaszcz - Dąbrowa Górnicza


 pierścionki - house


pierścionek - house


 naszyjnik - New Yorker


 bransoletka - house


2 komentarze: