niedziela, 28 sierpnia 2011

Like black rose in the garden.

dziś dzień z Puzzelkiem i Olkuszkiem <3 boże, jak ja Was dziewczyny kocham.
ale surowa ryba nie bardzo podchodzi moim kubką smakowym. sushi - fuj. mam
nowy pierścionek sowa, widoczny pod spodem. a drugi jest Pu, podoba mi się.
dobrze jest, dobrze jest! jutro do szkoły na próby, ta, cudownie, ale potem 
gołębiewski więc jakoś to będzie. wtorek chyba do ikei i Pu na onigiri, środa
zakupy i pizza u Agiciem? musi to wypalić. ludzie! końcówka wakacji! niee ;< 


jeans - bershka
blouse - h&m
ring - house
shoes - F&F
bag - h&m [Pu]

3 komentarze:

  1. chce czerwone rurki <3

    powiesz mi w końcu co mi kupiłaś?! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. środa miluuuuuuuuuuusia, stęskniłam się ;*
    outfit cudowny, tylko nie ma powiększenia ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. w środę pyszna pizza by Agaciem <3
    dlaczego nie ma powiększenia? ;x zawsze było! ej no, spróbuję coś z tym zrobić ;d

    OdpowiedzUsuń