wtorek, 3 maja 2011

cześć!

słuchajcie. w piątek jadę do Warszawy i potrzebuję jakąś sukienkę, bo te, które mam
mi sie nie podobają i nie są za odpowiednie. podobają mi się strasznie koturny, ale są
drogie, bo około 120zł. na allegro znalazłam licytację koloru nude, bez palców. wolała-
bym czarne z zakrytymi palcami, ale nie wydam na nie 120 albo i więcej złotych. jest
możliwość, że te kupię za około 70zł. a sukienka podoba mi się z new yorkera, tylko,
że na necie była tylko biała, ja chciałabym tą, ale czarną. co Wy na to? :> [to nie ma
być jako komplet, zupełnie osobno, bo do siebie za bardzo nie pasuje.]


zdjęcia z allegro.pl, użytkownika jacenty007z 

zdjęcie ze strony modnet.pl



 

 lubię szafę mojej mamy, często można tam znaleźć coś ciekawego. dziś
znalazłam spodenki, długą spódnicę i koszulkę. te, które mam na zdjęciach.
czasem warto zajrzeć do szafy mamy, bo może tam być coś ciekawego. 

2 komentarze: