środa, 2 stycznia 2013

01.01.2013

2013 proszę bądź dobry... Nie czułam klimatu świąt ani klimatu sylwestra. Nie wiem co się ze mną dzieje. Czy to przez to, że jestem coraz starsza i to wszystko nie ekscytuje mnie tak jak kiedyś? Nie wiem, w każdym razie brak śniegu na pewno mi w tym nie pomógł. Chciałbym w końcu jechać na snowboard lub jak to Agata mówi śniegboard, ale nie ma warunków. Ze względu na to jaką mamy temperaturę mogłam sobie pozwolić na spódniczkę i zakolanka. Kobaltowy sweter kupiłam ostatnio na wyprzedażach i jestem z niego strasznie zadowolona. Myślałam, że ten kolor nie będzie pasował do wielu rzeczy ale się myliłam, bardzo ładnie dopełnia różne zestawy. Tego samego dnia kupiłam też koszulkę w new looku, ale nie pokażę jej zdjęcia w tej notce bo koszulka jest w praniu. Pokażę za to inne rzeczy, które kupiłam ostatnio. Zna ktoś jakieś dobre sposoby na nawilżenie i odżywienie włosów? Jeśli tak to proszę, pomóżcie ;p




sweterek, koszula - h&m; spódniczka - new yorker; botki - cropp; pierścionek - prezent



spódniczka - reserved


 sukienki - dostałam od Patrycji


sweter - h&m

opaska/obroża 

7 komentarzy:

  1. Ja też kompletnie nie czułam całej tej atmosfery i też nie wiem dlaczego..;c
    ja ostatnio zaczęłam używać szamponu i odżywki: timotei with jeriho rose wymarzona objętość (objętośći mi nie daje ale jakie nawilżenie ).. Po prostu po nim włosy są tak pięknie nawilżone i milutki w dotyku że to jest coś niesamowitego . ta odżywka działa cuda :D a tam na opakowaniu nie jest napisane ale należy ją spłukać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedwab już stosuję, szampon profesjonalny z jedwabiem, odżywki i wszystko, co się da... a włosy tylko minimalnie się poprawiły :<

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo spodobał mi się twój sweter z H&M .. powiem szczerze, że zamierzam go poszukac ;> może jeszcze będzie. uważam, że będzie mi pasował do większości garderobyy ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. a kiedy coś nowego Cebulka?!? :D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem :< nie mam za bardzo czasu cykać fotek a stwierdziłam, że zdjęcia w lustrze to nie to samo. ale postaram się coś dodać niebawem. //mylifeasnatt

      Usuń