poniedziałek, 28 maja 2012

trudny wybór

słuchajcie, chcę kupić buty i za bardzo nie wiem które wybrać. podobają mi się wszystkie, ale niestety na
wszystkie mnie nie stać. chcę znać waszą [o ile zagląda tu kilka osób] opinię. wstawię zdjęcia i jeśli ktoś
chciałby mi pomóc to piszcie który numer butów. z góry dzięki za pomoc. a za brak nowych postów
przepraszam, naprawdę nie mam teraz czasu i już zwlekam z dodaniem zdjęc z secondhandu jakiś czas...






najpoważniej zastanawiam się nad numerem 1 i 2. numer jeden jest najdroższy ale najniższy. wiem że to
mała różnica centymetr czy dwa, no ale jednak jest. numer dwa jest w miarę tani, średniej wysokości.
z góry dzięki :)

10 komentarzy:

  1. Numer 1 już prawie wszyscy mają więc według mnie 2 jest zdecydowanie oryginalniejsza i według mnie fajniejszy krój;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr jeden jest popularny, ale chyba najładniejszy, więc wybrałabym 1. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 jest ładniejszy, szkoda że wyższy obcas, ale jestem za tym numerem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja polecam 2 :) sama ostatnio takie zamówiłam w kolorze fuksji i są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie buty sa bardzo wygodne noga nie chwieje sie jak czasem w przypadku szpilek. Jak dla mnie sa swietne

    OdpowiedzUsuń