środa, 25 kwietnia 2012

25 kwietnia 2012

egzaminy, no tak, polski z zamkniętych 19/20 ale czuję że rozprawka mi nie poszła za świetnie...
historia, wos około 27/33, jest okej. bardzo okej. dziś przyrodnicze... ehh, szkoda gadać. matma w
porządku, kilka błędów tylko. chyba ;d dziś robiłam porządki w aparacie i znalazłam kilka zdjęć,
których tu nie opublikowałam. dziś doszły też buty, ale może dodam je jutro bo jutro prawdopodobnie
przyjdzie do mnie druga paczuszka. tym razem z monashe. dobra, nie będę zanudzać. looki:



top - house
sweter - kappahl
jeansy - pull & bear
torba - h&m
naszyjnik - h&m
buty - new yorker



spodnie - h&m
koszula - h&m
sweterek - new yorker
buty - h&m
chustka - skradziona mamie




koszula - h&m
spódniczka - f&f
rajstopy - gatta
bransoletka - house


jedno z egzaminów, w brudnym lustrze, super.

spódniczka - h&m
bluzka - h&m
rajstopy - bazarek
marynarka - h&m
torebka - restyle
buty - new look


i gratis zdjęcie mojej mordki!



jutro będą zdjęcia bucików, albo dziś, zobaczy się jeszcze.

2 komentarze:

  1. no ja o przyrodniczych to nawet nie chce nic mówić bo była to jakaś porażka.;c Świetne outfity..;)) O to ciekawe co będzie w paczuszkach.;D

    OdpowiedzUsuń